Beoordelingen van Pokebowl King Apeldoorn

Recente recensies

4.0
Suzanne
gisteren

De tonijn smaakte waterig, leek wel uit de vriezer te komen :-(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia
gisteren

We hadden heerlijke pokebowls

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
gisteren

Wederom weer erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline
4 december 2021

Bestelling kwam zelfs 20 minuten sneller dan in eerste instantie werd aan gegeven.

.
3 december 2021
anno
29 november 2021

we bestellen regelmatig hier deze heerlijke poke. jammer dat het deze keer 2 uur duurde voor de bestelling aankwam. telefonisch niet bereikbaar maar gelukkig kregen we contact via facebook .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F.
24 november 2021

Was dubbel afgeschreven maar netjes terug geboekt en altijd even lekker!

Corrie Nulle
21 november 2021
Saskia
17 november 2021

Verrukkelijk

Joost
15 november 2021

Geholpen door een vriendelijke jongen. Het eten smaakte goed. Alleen jammer dat je bij je bubble tea een papieren rietje krijgt waar de bobba niet door heen past. Voor de rest top tent!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline
14 november 2021

Bestelling kwam aan rond de in de mail genoemde tijd. Prima maaltje voor 2 personen besteld, wrap en xl pokebowl. Ruim genoeg.

Diana De Graaf
12 november 2021

Geweldig lekker vers en optijd,en voldoende

M.R.
8 november 2021

Zeer zure rijst! En het lag zeker niet aan ons wat jullie zeggen! Zelfs de buurman laten proeven en deze zei hetzelfde!! Totaal geen gehoor bij jullie!!!! En dan korting aanbieden voor de volgende bestelling pfff wat denk je nou zelf dat we ooit nog bij jullie bestellen? Wedden dat jullie deze recensie niet op de site zetten!!!

Daniel T
5 november 2021

Was weer helemaal top

Mariam
31 oktober 2021

Super lekker zoals altijd. Ik ben een vaste klant 😇

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzanne
31 oktober 2021

Ik heb om 17.10 besteld en dit om 18.30 ontvangen. Dat is echt veel te lang wachten en was ook niet aangegeven. De pokebowl was heerlijk maar deze wachttijd is echt absurd.

Gea
30 oktober 2021

Heerlijke verse ingrediënten en rijkelijk belegd met zalige rijst en saus.

Yvette
30 oktober 2021

Al meerdere keren besteld en elke keer is het weer heerlijk. Indicatie van bezorgtijd klopt. Wel jammer dat dit keer ons gratis drankje niet geleverd werd.

Anoniem
22 oktober 2021
Esmee
15 oktober 2021

Ik bestel hier altijd mijn pokebowl maar deze keer was de pokebowl niet heel erg lekker. De advocado was namelijk heel erg hard/niet rijp. Dat was jammer, want verder ben ik altijd erg tevreden

Richard
13 oktober 2021

Snelle bezorging. Heerlijke goed gevulde pokebowl.

Annieke
12 oktober 2021

Tofu droog en smakeloos. Bestelde Ben & Jerry's Chuncky Monkey totaal gesmolten!

Dirk-Jan Bouwman
11 oktober 2021

Cola zero niet geleverd. Chopsticks niet geleverd. Pokebowl zonder geroosterde amandelen. Saus zou apart zitten, zat er over heen. 25 minuten te laat. Kwaliteit van het eten was wel goed.

Berdi
6 oktober 2021

Verrassend lekker en normale portie is prima hoeveelheid.

Liefers
6 oktober 2021

Eten is lekker en goed, naar levering is niet conform ze aangeven.

Yneke
3 oktober 2021
Maxime
2 oktober 2021

Het was weer heerlijk! We misten alleen 2x de wasabinuts

Melsbach
30 september 2021
Britt
30 september 2021

Heerlijk en vers!

Miklós
28 september 2021

Geen saus en geen stokjes. Meer dan 45 minuten later dan vermeld. Smaak was prima maar moeilijk van te genieten op deze manier. "Sorry meneer is beetje druk" is natuurlijk geen excuus. Neem dan geen bestellingen aan.

Ik
25 september 2021

De pokebowl was heerlijk. Alleen jammer dat onze bestelling een half uur later dan afgesproken pas bezorgd werd.

Laura
25 september 2021

We bestellen altijd bij Poke Bowl King en zijn super tevreden. De ingrediënten zijn vers, de verhouding rijst/ander spul perfect, bezorging is, een uitzondering daargelaten, snel en het is gewoon altijd lekker.

Odilia Modderkolk
21 september 2021

Altijd vriendelijke mensen en heerlijk pokébowl!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Che
20 september 2021

Kwaliteit beneden verwachting helaas. De falafel bowl was niet lekker. Mais had een gekke bijsmaak en de chilisaus paste niet bij het gerecht. Erg jammer. :(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Han
20 september 2021

Prima kwaliteit en lekker. Saus ontbrak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Samea
15 september 2021

Het eten was heerlijk en krijgt 5 sterren. De bezorging geef ik 1 ster. De bezorger was ontzettend vriendelijk en die heeft van mij een ster verdiend, maar de verwachtte bezorgtijd was 1 uur (wat al enorm lang is) en ik heb daar bovenop nog een halfuur moeten wachten op twee poké bowls. Ik zou nou niet zeggen dat dat een extreem grote bestelling is…

J.Kaal
14 september 2021

Lekker gegeten maar had er wel superveel groene bonen bij... zonde

Thirza
14 september 2021

Op de aangegeven tijd gekomen. Eten was nog niet in de maak dus even 10 minuten gewacht, prima. Eten klaar, mee naar huis genomen. Zie ik dat er bij mij geen saus op zit terwijl dat ik had aangegeven ‘saus toegevoegd’ ipv saus apart. Ook waren de cherrytomaten groot en niet gesneden, deze zijn meestal gesneden hier. Vond het deze keer beetje tegenvallen.. ze zeiden al dat het druk was maar dan vind ik dit toch niet zo kunnen

Danielle
12 september 2021

Ik heb een bestelling van €50 gedaan om 17.00 uur voor zsm. Krijg een bevestiging terug met bezorgtijd 18.10 uur. Acceptabel voor de zondag maar.... Het werd uiteindelijk 18.50! En ik heb 5x gebeld, laten overgaan wordt niet opgepakt, daarna aantal keren geprobeerd, constant lijn bezet. Uiteindelijk een mail gestuurd en om 18.45 krijg ik een mail "je bestelling is onderweg". In mijn beleving bestel ik redelijk op tijd en krijg pas bijna 2 uur later mijn eten! En dat met 4 kinderen is dat te lang en helemaal als er niet opgenomen wordt. Zelfs bij bezorging geen excuus of uitleg waarom zo laat... Het eten was wel erg lekker daarom is dit zo frustrerend anders was het gewoon gelijk de laatste keer geweest. Als ik weer een keer wil bestellen denk ik toch nog even goed na, erg jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
11 september 2021
Marjanne de Haan
9 september 2021

Snel, vriendelijk, veel keuze en prima porties. Ik ben fan!

Casper
5 september 2021

Snelle bezorging (25minuten)!!! en ook vriendelijk gewoon top ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
1 september 2021

Het heeft 2 uren geduurd eer de bestelling er was. Tussentijds nog eens gebeld en kreeg te horen nog maximaal 10 minuten. Het werden er 22. Een xtra blikje cola gratis was aardig maar niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dafne
25 augustus 2021
Ruiters
23 augustus 2021

We hebben er echt van genoten!!! Maar misschien wel even op de verpakking schrijven wat er in zit!!!

Yneke
20 augustus 2021
Bianca Hoogkamer
20 augustus 2021

Heerlijke poke bowl :) en snel geleverd!

Louiza
17 augustus 2021
Eric
12 augustus 2021

Door drukte duurde het wat langer dan verwacht maar prima afgeleverd om er vers van te genieten.

Suus
3 augustus 2021

Super lekker weer!

antien
2 augustus 2021

Was weer lekker !

Michelle
1 augustus 2021

Het eten was lekker maar ik had 2 verschillende stijlen kip (crunchy en gekruid?) in mijn bowl. Dat was een beetje raar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emma
1 augustus 2021

Lang moeten wachten en slordige aflevering

Petra
26 juli 2021

Wij waren vrij laat met bestellen En toch duurt de bezorging 3 kwartier

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzanne
23 juli 2021

Super lekker!

Henk Jonkman
10 juli 2021

Een bowl met spicy salmon en eentje met kip: beiden in de grote variant, beiden erg lekker, gekoeld, vers en op de verwachtte tijd besteld: lekker! Na bestelling bleek ananas op en werd er gebeld of wij een alternatief wilden, nette service! Het werd mango overigens. Gewoon goed en weer ouderwets lekker. staat nog steeds regelmatig op het menu hier.

Heide
5 juli 2021

Heerlijke goed gevulde poke bowls

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniëlle
4 juli 2021

Altijd heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yneke
30 juni 2021
Tamara B
28 juni 2021

Eten is echt heerlijk! Bezorging was wel iets later dan aangegeven, terwijl dit wel ruim 1.5 uur van tevoren is besteld. Verder dus wel erg tevreden!!

Garrits
25 juni 2021

Was zwaar onder tijd bezorgd

John
25 juni 2021

Heerlijk opnieuw en zulk beleefde bezorger !!! 100x excuses omdat 5 min later als gepland. Lekker gegeten. John

Carmen
23 juni 2021

Makkelijk te bestellen en snelle service! En niet te vergeten overheerlijke pokebowl. Bedankt pokebowl King Apeldoorn!!!

Juun
22 juni 2021

Ik had een poke bowl besteld, heel lekker maar ik had de saus die ik er bij besteld had niet gekregen.

M. R
19 juni 2021

Super snel, lekker en vooral veel!

Kitty
19 juni 2021

Het was lekker en genoeg, de bezorging was op de verwachtte tijdstip bij ons.

Jane Walker
19 juni 2021
Paula
19 juni 2021

Heerlijk gegeten. En dat op een van de drukste tropischste dagen. Ja het was misschien wat later dan gepland en ja er was misschien een topping vergeten. Maar ik wil jullie vooral bedanken! Dat jullie ondanks de warmte en de drukte toch zo’n heerlijk verse en gezonde maaltijd hebben bezorgd :)

Fiona
18 juni 2021

Goed verpakt, goed gevulde pokebowl en erg lekker!

antien
18 juni 2021
Judith
14 juni 2021

Kwaliteit prima bezorgster vriendelijk. Zij kon er tenslotte ook niks aan doen dat het 1,5 uur later bezorgd werd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yneke
8 juni 2021

Het was allemaal prima en lekker!

Anoniem
3 juni 2021

Mango was weer lekker en de bowl verder ook!

Michelle
31 mei 2021

Erg lekker gegeten, de large pokebowl was echt enorm!

Sh
28 mei 2021
Anis Souki
27 mei 2021

Hi poke bowl king, Ik had toch wat dingen om aan te geven waardoor het denk ik voor mij volgende keer aangenamer zou zijn. Dit is echt niet om jullie te bashen maar serieus beter te maken naar mijn beleving. Ik bestel normaal altijd bij poke poke maar aangezien het late tijdstip waren jullie nog de enigste optie dus dacht ga weer is een keer proberen! Bestelling was super snel en een aardige bezorger. Toen ik eenmaal de bestelling open maakte vielen me een paar dingen op. De zalm die was gebakken … misschien is dat jullie ding met een poke bowl, maar misschien is het dan handiger om het erbij te zetten op de site. Had denk ik deze keuze dan niet genomen. Voor me gevoel haalde de gebakken zalm ook de smaak naar beneden van een ‘lekkere’ pokebowl. En ik had champignons erbij gedaan, en die waren juist wel rauw. Vond dat ook wat minder. Miste ook de sojasaus bij de pokebowl. De portie grootte was echt niet normaal, heb denk ik wel naar 5 vrienden een snap gestuurd met

Anoniem
24 mei 2021

Geleverd volgens de verwachtte tijd. Laat in de avond besteld. Jammer dat de Soya saus en wasabi uit kant en klare zakjes kwam. Geen stokjes bij de bestelling. We vonden de sushi vrij groot, onhandig bij het eten. Sushi nigiri niet netjes gesneden en beetje een beetje afgeraffeld. Rol smaakte verder goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aaliyah
22 mei 2021

Fantastisch! Echt een goede pokebowl, ruime portie met verse ingrediënten.

Carmen
21 mei 2021

Hele snelle bezorging!

Gea
21 mei 2021

Heerlijke verse ingrediënten en erg smaakvol. Een favoriet op afhaalgebied. Erg fijn ook om zelf samen te kunnen stellen. Verschil tussen medium en large is wel groot. Lijkt eerder small en large te zijn.

Ophelia
19 mei 2021

Netjes op tijd bezorgd zoals altijd. Helaas deze keer waren de loempia’s aardig in de buurt van verbrand en dus helaas moeten weggooien. Verbrande smaak zat ook in de edamame bonen in de poke bowl. Maar normaal smaakt het altijd zeer goed.

Ruby Langendonk
16 mei 2021

Pokebowl King is een echte aanrader. De kwaliteit van de gerechten is altijd uitstekend en voor een redelijke prijs. Met de portie grootte krijg je ook echt waar voor je geld en je kan een pokebowl en bubble tea ook zelf samenstellen wat erg prettig is. De bezorgers zijn altijd erg vriendelijk. De pokebowl is hierom dus op zaterdag mijn vaste prik

John
14 mei 2021

Regelmatig maken wij van de Pokebowl menukaart gebruik ! Heerlijk en prima service !

Remy Heuvink
10 mei 2021

Voor de 2e keer een heerlijke Pokebowl ontvangen, alleen ruim een uur te laat. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thea
6 mei 2021

Net als de vorige keer een heerlijke bowl besteld en genoten van het heerlijke eten.

Eline van Dorland
3 mei 2021

Normaal gesproken zeer tevreden over de kwaliteit en bezorging. Deze keer helaas een half uur te laat en de gyoza was koud. Dit ben ik niet gewend van Pokebowlking.

Rafael
2 mei 2021

Perfect op tijd. Pokebowl was goed van smaak en een prima portie. De mini loempia’s vond ik wat minder, die waren zacht helaas. Ga hier zeker vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
29 april 2021

De bowl en ebi tempura waren super lekker!! Jammer dat het een half uur te laat bezorgd werd.

Jolien
28 april 2021

Veel keuze als je zelf je pokebowl samenstelt en het smaakt altijd goed. We bestellen regelmatig!

Yneke
27 april 2021

Prima bezorging, heerlijke pokebowl!

Bos
27 april 2021

40 minuten te laat bezorgd. Wel heerlijk eten

Gert
27 april 2021

TOP TOP TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carmen
26 april 2021

Makkelijk te bestellen en snelle service. En het smaakte overheerlijk.

christa bloemendaal
19 april 2021

Ondanks dat het eten dik driekwartier bezorgd werd hebben we heeeeerlijk gegeten! Echt lekker en veel. Goed waar voor je geld. Extra kipjes gekregen voor de late bezorging.

Joelle Roggeband
19 april 2021

Zoals altijd; heerlijk!

Esmee
18 april 2021

Echt top! Heerlijk gegeten. Lekker vers. Binnen 15 minuten was het bezorgd!

Casper
18 april 2021

Was er binnen 25minuten TOP Heerlijk gegeten bezorger ook erg vriendelijk ga zo door

Wessel
17 april 2021

Verhoudingen zijn verkeerd, ingrediënten zijn niet echt lekker. Lijkt alsof het allemaal al een tijdje in het magazijn ligt. Allebei de bakken maar voor de helft leeg gegeten.

Anoniem
15 april 2021
Nicolette
14 april 2021

Meestal ben ik super tevreden maar nu was de kwaliteit zeer matig. De rijst smaakte zuur en de tonijn leek niet heel vers. De avocado ook niet in stukjes maar een grote klont. Jammer.

Richard
14 april 2021

Vers, grote portie en heerijk. En bezorger was keurig op tijd!

JJ
10 april 2021

ik vind het veel te duur dat je boven de 25 euro moet bestellen (ik ben alleen) en dan ook nog verzendkosten moet betalen. Dan vond ik het een lastige bestellijst, ik dacht toch echt een medium bowl en een rainbow bowl te hebben besteld maar ik kreeg 2x de rainbow. Ook had ik gevraagd of ik misschien de bubble tea kon krijgen omdat ik geen cola mag hebben maar krijg gewoon de cola.

Cees
6 april 2021

Vers en lekker!!

Mariska Kingma
5 april 2021

Het eten is héérlijk. Alleen werd het een beetje laat bezorgd. En ook de doorgegeven tijden in de mail werden met een uur overschreden. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het wel sneeuwde (2e Paasdag), maar dan was extra communicatie wel wenselijk geweest. Verder zijn wij super tevreden.

John
4 april 2021

Altijd prima verzorgd en erg prettige bezorging !!!! Aanrader. De app werkt prima, alleen zou een knop “herhalen laatste bestelling(en)” veel tijd besparen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joey
4 april 2021

Goed gevulde pokebowls!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
1 april 2021
Anoniem
1 april 2021

Was weer lekker!

Yneke
28 maart 2021

Prima service, prima product

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.Scholten
24 maart 2021
Anoniem
22 maart 2021

Snel en super lekker vers!

Henk Jonkman
22 maart 2021

Falafel bowl vandaag, nieuw en lekker. Ook de standaard spicy salmon nog steeds erg goed. Fris, vers, een en al groente, het sausje erover en je hebt weer goed gegeten. Vlotte en vriendelijke fietsende bezorger, dank je!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
21 maart 2021

Besteld met salade, gekregen met rijst😒

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
19 maart 2021

Super goeie poke bowl!!

Henrie
16 maart 2021

Het eten was heerlijk alleen was de avocado te hard. We moesten wat langer wachten omdat het druk was maar de vriendelijke bezorger maakte dat weer goed.

Anoniem
14 maart 2021

Avocado was niet rijp. Hard en grote stukken. Dit gebeurd wel vaker. Hoor er meer mensen over. Dus wordt wel tijd om daar wat aan te doen, geloofwaardigheid van die € 1,- extra is er niet. In een restaurant was dit gewoon teruggestuurd. Is jammer, want de bowl was verder super goed/vers! Vind jullie kip altijd erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Casper
14 maart 2021

Eten weer buitengewoon lekker. Bezorger erg snel en vriendelijk ruim een half uur vroeger dan de geschatte bezorgtijd aan gaf we komen snel weer om te bestellen =)

Anne
10 maart 2021
Stef
8 maart 2021

Was lekker. Bezorger stond bij verkeerde huis (verkeerde straat) kwam ik toevallig tegen onderweg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moniek
7 maart 2021

Super smakelijk. Grote porties en lekker vers. Echte aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hh
6 maart 2021

Goed gevulde pokebowl. Snelle bezorging volgens aangegeven tijd.

M. B
5 maart 2021
Anoniem
5 maart 2021
Wesley
2 maart 2021

Top, alleen jammer dat je maar één gefrituurde garnaal krijgt als je die extra erbij bestelt.

Gert
28 februari 2021

👍👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
27 februari 2021

Super! Aanrader 👌🏽

Casper
27 februari 2021

Bezorger zij niet veel het leek er op dat het zn eerste keer was Maar verder was het weer erg lekker tot snel =)

Mark
22 februari 2021

Besteld voor bezorging om 18:15. Om 18:03 stonden ze voor de deur, we waren nog net niet thuis.... maar beter t.o.v. de vroeger 45 minuten te laat. Besteld "groot", maar de bakken zitten stuk minder vol dan vroeger en 1 bak defect geraakt in transport. Wisselende kwaliteit/service de laatste tijd. Het is dan het zo verdomde lekker is, maar voeger of later zijn we een keer geen klant meer.

Jonker
22 februari 2021

Heerlijk, vers en optijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JEssica
19 februari 2021

Heerlijk gegeten! Netjes op tijd volgens de mail. Alleen erg jammer dat de dranken (gratis bij de bestelling) niet bij de bestelling zaten :(

Aukelien
17 februari 2021

Al héél vaak heel tevreden, vandaag was het echter écht niet lekker. Bittere sla, zalm maar zo zo, niet de kwaliteit die ik van jullie gewend ben! Hopelijk volgende keer weer beter :)!

Anoniem
17 februari 2021

Erg teleurstellend. We hebben 1 uur en een kwartier gewacht en werden toen pas opgebeld zodat ze konden doorgeven dat de zeewier op was... Toen moest het nog bereid en bezorgd worden en dit duurde erg lang allemaal. Ook kregen we niks ipv de zeewier. We betaalden 30 euro maar dit was het helaas niet helemaal waard.

Bibi
16 februari 2021

2 heerlijke verse pokebowls bezorgd op het afgesproken tijdstip. Zalig!

P&C
14 februari 2021

Onze poke bowls waren zoals altijd super lekker. Ook de bubble tea met een ander gekozen smaak dan normaal was lekker. Alleen jammer dat de gratis cola er niet bij was geleverd...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.Verdonk
13 februari 2021

Voor het eerst een Pokebowl besteld. Kwaliteit uitstekend maar moeilijk te eten. Als je bovenaan begint te eten houdt je op het laatst alleen maar wortel en witte rijst over. Er zaten twee kleine bakjes saus bij maar die waren stijf en konden niet uitgeschonken worden. Hoe verdeel je die dan over de hele bak?

Marc
4 februari 2021

Netjes op tijd en kwaliteit zoals voorgaande keren erg goed 👍🏻

Sylvia
4 februari 2021

Heerlijk

Marijn
2 februari 2021

Erg lekker, verzorgd en goed gevuld. We hadden 3 pokebowls en 1 pokesalade. Gaan we zeker vaker bestellen. De vorige keer hebben we lang moeten wachten, nu was het er binnen een half uur.

dave
31 januari 2021

wederom een heerlijke goed gevulde bowl.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melanie
26 januari 2021

Heerlijk!😋

Odilia
25 januari 2021

Erg lekker, zoals altijd! Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
21 januari 2021

Heerlijk gegeten en altijd prima op tijd de Pokebowl in huis. Dankzij de app altijd een andere samenstelling mogelijk! Aanrader !!

Patricia
21 januari 2021
Nadine
21 januari 2021

Het was weer genieten. Ook glutenvrij was weer goed geregeld. Alleen de gember miste bij een pokebowl.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

EG
20 januari 2021

Eten redelijk (poke bowl). Wordt wel elke keer duurder. Als dit blijft stijgen weet ik niet of dat het waard is om nogmaals te bestellen. Bezorging was 45 minuten te laat, ik heb daar voor gebeld. Alleen ik kon de medewerker bijna niet verstaan door het gebrekkig Nederlands helaas. Ze konden er niks mee...

Fatima
18 januari 2021
Harry
17 januari 2021

Ik vond er niks aan leuk geprobeerd Niet aan mij besteed ik haal liever een kapsalon

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elma
10 januari 2021
houbaer
9 januari 2021

De bezorgtijd duurt te lang om de warme gerechten ook warm af te leveren en dat is jammer.

P.Janssen
8 januari 2021

Snelle bezorging, heerijk gezond eten en als verrassing gratis drankjw

Danique de weerd
7 januari 2021

Het eten was lekker wel trage bestelling 2 uur gewacht op 1 bestelling

Lena
7 januari 2021

Alweer genoten van de zeer verse kwaliteits pokebowl. Helaas was mijn bestelling bijna een uur onderweg om aan te komen. Zal vast erg druk geweest zijn.

Meijerink
3 januari 2020

Super goed eten. Vandaag voor het eerst ook voor m'n man wat besteld. Die durfde het nooit aan. Hij is niet zo van vis. Dus ik heb met kip voor hem besteld. Hij vond het super. En zegt zelfs voor anderen is dit echt een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rama
29 december 2020
Gert
27 december 2020

Top!!! Zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte
27 december 2020

Heel rijk aanbod, bezorging top en vriendelijk, eten vers, verrukkelijk en veel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joelle Roggeband
21 december 2020

Lekker zoals altijd. En erg rijkelijk gevuld!

Emma
17 december 2020

Super lekker: smaakvol en vers. Wij hebben nu twee keer de veggielicious en el pollo loco gegeten en beide keren heeeurluk! Wij gaan zeker nog vaker bestellen. Een aanrader.

Gert Westerik
13 december 2020

Super!!! Smaak, Toppnig, kwaliteit bezorging echt TOP!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melanie
13 december 2020
Marieke
12 december 2020

Zeer smaakvol, lekker vers, grote hoeveelheid, helemaal top! Bezorgen binnen het uur.

Willeke
12 december 2020

Super lekker gerecht

Koers
11 december 2020

Super lekkere pokebowl!!!

Mariska
7 december 2020

Heerlijk eten, makkelijk te bestellen. Lekker gezond!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leonie
6 december 2020

Het was weer erg lekker alleen jammer dat je maar 1 blikje cola light bij twee pokebowls krijgt...

Mariska Kingma
28 november 2020

In één woord: fantastisch!

Christian
25 november 2020
Rebecca
20 november 2020

Echt superlekker met mango

Leonie
19 november 2020

Heerlijke pokebowl met verse ingedrienten en snel bezorgd.

Marisa
17 november 2020

Was weer heerlijk...

Maud
14 november 2020

Super goed eten en een super goede service. Snelle bezorging en heerlijk eten. Dikke aanrader.

CHESSA
14 november 2020

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. 5 blinkende sterren voor alles.👍👍

Ayman
13 november 2020

Lekker

Melanie
13 november 2020
Koers
12 november 2020

Super lekker keer op keer. En goede bezorging!

Annemarie Beuker
10 november 2020

De bestelling werd snel geleverd, echter in de twee bowls alleen rijst ipv sla-melange, op de bestelling en de afleverbon stond het correct, heel jammer. De bowl waren heerlijk.

Inge
8 november 2020

Kwartier te vroeg bezorgd. Maar beter dan te laat! Maaltijd was ruim voldoende qua hoeveelheid en heerlijk van smaak!

Mireille Kneefel
8 november 2020
Roos
7 november 2020

Lekker goed gevulde bowl met verse ingrediënten! Ga zo door. :)

Jolijn Bouma
30 oktober 2020

Super tevreden over de kwaliteit en levering. Erg lekkere Pokebowl en fijn dat de lente ui vervangen kon worden voor zeewier.

Miranda
29 oktober 2020
Yneke
27 oktober 2020
Kooiman
27 oktober 2020

We hebben heerlijk gegeten. Het eten was vers, knapperig en smaakvol. Ruim op tijd bezorgd.

Veldman
26 oktober 2020

Super verse pokebowls, lekkere combinaties en sausjes, echt uitzonderlijk goed! Keurig verpakt en perfect geleverd! Echt een aanrader en ze doen hun naam eer aan!!

GM
25 oktober 2020

Snelle bezorging! De tofu is alleen niet te eten, veel te hard en droog. Jammer dat dit de enige vega-poke-optie is. Zou fijn zijn als de tofu wordt aangepast en er nog een vega optie komt zoals tempeh.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lea
25 oktober 2020

Goed eten, goede service! Voor m'n verjaardag gaan we meestal sushi eten, maar vanwege Covid is dat nu niet verstandig. Ik zag dat pokebowl king nieuw was in apeldoorn en wou het een keer proberen! Stelde niet teleur. De bowls zijn goed gevuld, en een medium kregen we niet eens helemaal op. Het was echt superlekker. De Taro bubble tea was iets te zoet voor mij, maar voor een ander zal dit perfect zijn! De bestelling was netjes ingepakt, jammer van al het plastic, maar dat krijg je met bezorging. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen! Bedankt voor het lekkere eten!

M&M
24 oktober 2020

Lekker goed gevulde bowl! Goed van smaak! Het enige wat jammer is, is dat je bij de actie maar 1 blikje fris krijgt, terwijl je voor 2 personen eten bestelt.

Brink
21 oktober 2020

Ik bestel hier vaak, meestal via thuisbezorgd, nu via Pokebowl zelf en ik bestelde een grote bokebowl en kreeg een kleine. Jammer, hopelijk volgende x beter.

John
18 oktober 2020

Heerlijk gegeten en prima kwaliteit!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisz
17 oktober 2020

Snelle bezorging, erg lekker, vers. Ik ga zeker vaker bestellen.

Nadine
14 oktober 2020
Marjon
12 oktober 2020
Roos
11 oktober 2020

Vond dit keer helaas tegenvallen. Vond voorheen ook kwaliteit vaak te wisselend. Met de verhoging van € 4 (33,3% stijging), moet de service en kwaliteit wel constant zijn nu. Niet meer zoals voorheen dat je af en toe overrijpe mango krijgt, amper kip, amper saus, avocado die hard is enz. Dat was toen ook al jammer en zonde en een twijfel elke keer om weer te bestellen. Maar nu ook met de prijsverhoging... Eten was te warm (geen kamertemperatuur), weinig kip, veel witte rijst, harde avocado (waar je nu ook ineens extra voor betaald, maar was niet eens rijp) en vroeg extra saus maar niet gekregen. Was voornamelijk witte rijst en komkommer aan het eten. Smaakloos en droog. Ben normaliter gek op jullie eten en bestel vaak, maar met zulke prijsverhogingen moet je het wel waar maken. Jammer, teleurgesteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amanda
7 oktober 2020

Was lekker! Tip Mag wel iets meer tapioca parels in .

Jolijn Bouma
2 oktober 2020

Heerlijke bowls. Als opmerking had ik gevraagd om lente uit te vervangen voor zeewiersalade en dat is gedaan. Ik ben.zeer tevreden over kwaliteit, prijs en service. De bowl werd op het gevraagde tijdstip geleverd.

Mk
27 september 2020

Lekker zooals altijd, maar €1,- extra voor 2 schijfjes avocado is een beetje jammer

Tadusi Zwaneveld
20 september 2020

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk Jonkman
20 september 2020

Hè, dat was weer lekker! Verse zalm in de salmon fiesta, lekker pittig in de spicy salmon bowl. Alle ingredienten koelvers in de goede proporties, toch iedere keer weer een succes. Vlot bezorgd.

Nienke
20 september 2020

Wij halen het altijd op, heerlijk!

Marije
17 september 2020

Heb het nu al 2x gehaald bij hun. En het is echt super goed. Ook de bezorging was echt netjes op tijd

H de weerd
14 september 2020

Super lekker en snel

Samantha
12 september 2020

Het was heerlijk en werd bezorgd op de aangegeven tijd. Top!

Koers
6 september 2020

Super lekker

Ca
31 augustus 2020

Lekker veel toppings Waar voor je geld. Snelle service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

dave
29 augustus 2020

heerlijke poke bowl goed gevuld helaas zijn ze deze keer het gratis drankje vergeten.

An
29 augustus 2020

Super snelle bezorging en een heerlijke, goed gevulde pokébowl! Aanrader :-)

Wouter
27 augustus 2020

Ik zou bij 5 punten €1 korting krijgen, maar ik ging van 4 punten teurg naar 2. Graag krijg ik alsnog mijn korting

Susanne
26 augustus 2020

Buitenlandse bezorger, waar amper een woord uit kwam en zonder wisselgeld te geven weg liep. Had het wisselgeld ook niet gehoeven, maar was wel netjes geweest als het gevraagd was.

Jk
22 augustus 2020
Viv
22 augustus 2020

De bezorging was binnen een redelijke tijd, alleen kwam het tasje wel heel rommelig binnen, alsof het flink geschud was. De poke bowl zelf vond ik heel eerlijk gezegd de prijs niet waard. Er zat heel veel rijst in en niet veel van de extra ingrediënten. Ik had bij 3 extra kip en en bij 1 extra garnaal. Ik weet niet wat de extra was waar ik 1,50 per bowl meer voor heb betaald??? Al met al was de kwaliteit gewoon slecht, alsof het allemaal heel snel gemaakt was, zonder aandacht. Heel jammer, we hadden ons er erg op verheugd en voor €35,- voor 3 bowl mag je zeker wat meer verwachten......

Henk
20 augustus 2020

Spice salmon en pollo loco: lekker verse bowls, boordevol ingredienten die wij lekker vinden. Vlot bezorgd, bijbestelde loempiaatjes waren nog heet. Kon dit maar elke dag!

Mariëlle
11 augustus 2020

Het was erg lekker!

Anne
10 augustus 2020

Altijd goed eten, stond 60 minuten levertijd was er met 20 minuten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
5 augustus 2020

Eten zoals altijd lekker en goed. Bezorging zoals altijd vrij slecht, al was het dit keer wel heel erf. Besteld om 18:15 als ASAP, krijg bevestiging dat het 1920 word en heb het om 19:50 daadwerkelijk geleverd...... das vrij matig.

KJ
3 augustus 2020

Ik heb hier wel vaker besteld. Maar krijg het idee dat ze het wel heeeeel druk hebben. Er gaat eigenlijk altijd wat mis......ik wil bv de saus NIET apart, dat geef ik dus aan.......Saus dus......boven de €25 een blikje Cola........geen Cola dus......Het zijn maar kleine dingetjes. Het eten is echt super!!!! De bezorgers zijn altijd op tijd!!!! Daarom blijf ik bij Pokébowl king klant.......😃

P.
2 augustus 2020

De champignons waren helaas rauw. Voor de rest was het heel lekker.

De Jong
27 juli 2020

Geheel volgens wens. Vers, en voldoende grote porties.

Meike
23 juli 2020

Heerlijke pokebowl die ik zelf samenstelde. Prima op tijd, top!

Anoniem
23 juli 2020

Eten was echt niet oké. Droog en zonder smaak. Gyoza was nog rauw van binnen en Pokébowl zelf heb ik maar weg gedaan na 1/2de van de bowl. Geen aanrader dit.

Paul & Michaela
16 juli 2020

We always order the Salmon Fiesta. Delicious !

Jessie
15 juli 2020
Ano
13 juli 2020

Lekker, vers en snel bezorgd

Visch
13 juli 2020

voor het gratis drankje hadden wij de gewone cola gekozen maar ontvingen de light versie. Dit was niet eens duidelijk te maken aan de bezorger aangezien de man geen Nederlands en gebrekkig engels sprak, beetje jammer. De twee gelijke salades weken betreft verdeling best wel van elkaar af. Alles was wel vers en goed op smaak. Vandaar maar vier sterren ten op zichtte van 5 vorig jaar

Laura
12 juli 2020
Samantha van Doren
12 juli 2020

Normaal heel tevreden en ik bestel ook regelmatig maar dit keer zat er bruine sla (bruine randen) in mijn pokebowl. Dat vind ik echt niet kunnen. Ook de paling had een vreemde smaak. Erg jammer!!

Anoniem
29 juni 2020

Meestal is het echt heel goed, maar gisteren was het niet best! Kwaliteit slecht een grote bak die halfvol zat erg zonde, waar ik meestal tevreden ben

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim
28 juni 2020

Deze laatste bezorging was echt ver onder de maat. Het kan en mag niet zo zijn dat bij drukte de kwaliteit van het eten zo ver achteruit gaat als bij deze levering. Naast dat het ruim 2 uur duurde was de poke bowl zelf gewoon niet lekker. De rijst was warm, het eten en vis dat erbij zat was daardoor ook lauw geworden en er miste gewoon ingrediënten die er de vorige keer wel bij zaten. Gewoon niet lekker! Je zou verwachten dat met zoveel dingen mis je op z'n minst een compensatie zou krijgen maar zelfs dat was niet het geval. Dit was gewoon op alle fronten een slechte levering waardoor ik hier zeker niet vaker ga bestellen

Joey
27 juni 2020

De hoeveelheid zalm neemt met elke bestelling af en elke keer klopt er wel iets niet. Nu de was de verkeerde saus gebruikt, terwijl op de bon wel de goede stond. Gevolg is dat één van ons (4 personen) zijn halve pokebowl heeft weggegooid zo verschrikkelijk pittig.

Heleen
27 juni 2020

Het kwam echt 2,5 uur te laat. Hadden ondertussen maar ergens anders besteld omdat we het restaurant ook niet konden bereiken. Toen de bezorger kwam gaf hij het en ik probeerde met hem te praten zei hij alleen oke en liep weg terwijl ik nog niet klaar was. Vond dit echt niet kunnen..

Vester
25 juni 2020

Ben vaste klanten maar merken dat de kwaliteit steeds meer en meer achteruit gaat. Loempia’s waren koud, klef en niet knapperig. De porties worden ook steeds kleiner en kleiner. Eerder zat de inhoud tot de deksel en nu zat de bowl net krap 3kwart gevuld. Volgende keer bestel ik mijn bowl wel elders, super zonde van het geld dit

Jolanda
24 juni 2020

De poke bowl was heerlijk, goed gevuld en de bezorging was prima, op afgesproken tijd. Enige dat ontbrak waren de rietjes voor de bubble tea.

Paula
22 juni 2020

Dit keer ben ik teleurgesteld! Pokebowl was halfvol en kreeg geen cola gratis bij. Daarnaast bezorging kwam 1 u te vroeg dan wat ik had aangegeven ...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cor
21 juni 2020

Vers, lekker en het is fijn dat je zelf een tijd van bezorgen kunt melden. 'S middags besteld er verder niet meer over nagedacht en 's avonds op de gewenste tijd kunnen eten.

Arjin Jans
20 juni 2020

De smaak en kwaliteit is bijzonder goed. Ook heel fijn dat het verse producten zijn. De bezorging is heel goed, netjes en ruim op tijd en heel vriendelijk.

HJ van Egten
18 juni 2020

Eerste keer maar erg lekker, verse producten. een Large Bowl is meer dan voldoende

antien
17 juni 2020
Breukers
6 juni 2020

Ze waren 20 minuten eerder dan afgesproken. Bij een pokebowl miste de avocado. Erg jammer..

Jack
5 juni 2020
Debby
2 juni 2020

Voor het eerst besteld en zeker niet voor de laatste keer, aanrader! Uitstekende kwaliteit en verse producten.

Danny
2 juni 2020

Een uur en 35 minuten gewacht op onze maaltijd. Helaas geen melding dat ze later kwamen dan verwacht, we hebben zelf gebeld om verhaal te halen. De kwaliteit van het eten was wel top

Menning
2 juni 2020

Poke bowl large was meer dan voldoende en erg lekker. Levering prima en op tijd, ook vlot gezien het drukke tijdstip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corien
1 juni 2020

Super lekker en veel echt genoten .....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bo & Sven
1 juni 2020

Erg lekker, maar we hadden 1 keer loempia en 1 keer ebi tempura besteld, maar kregen twee keer loempia’s.

Ramon
29 mei 2020
Linda
24 mei 2020

In tegenstelling tot vorige keer was deze pokébowl perfect!

Justina
15 mei 2020

De toppings zaten helaas niet op de pokebowls, terwijl dit wel is aangegeven. Voor de rest weer prima op smaak.

Shirley
11 mei 2020

Bezorging op tijd. Avocado en mango waren zo hard dat je er bijna niet doorheen kwam. Zonde, zo mis je 2 toppings in je pokebowl.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

lois
7 mei 2020

bestelling kwam sneller dan verwacht, lekker veel toppings, kip was erg droog en scherp maar voor de rest was het lekker en veel!

Koers
7 mei 2020
Kaatje
6 mei 2020

Allereerst smaakt het altijd erg lekker, goede kwaliteit. Maar we hebben nu al een paar keer hier besteld en elke keer gaat er wel iets mis. Ingrediënten vergeten, saus vergeten, stokjes vergeten, extra ingrediënt (waar je dus extra voor betaald) vergeten. Dit is wel een beetje jammer. Hier dus wat beter op letten en dan is het echt top!

Anoniem
5 mei 2020

Top!!

NB
4 mei 2020

Lekkere Pokebowl

Tanja
3 mei 2020

Heerlijk gegeten, bezorgtijd was lang - maar dat is vaak niet te verhelpen en ook begrip voor.

Linda
3 mei 2020

Helaas viel het deze keer wat tegen. Vorige keer was de pokébowl echt top (op een niet rijpe avocado na). Dit keer was de avocado de helft bruin en de andere helft niet rijp. Daarnaast was duidelijk zichtbaar dat de lente uit niet vers gesneden was. Uitgedroogde stukjes en er zaten 2 stukjes mango tussen die niet meer fris waren. Misschien komt het omdat ik vroeg was en dit de left overs waren van de dag ervoor (niets mis mee, mits kwalitatief in orde) maar dit keer was ik minder blij dan normaal.

Randy
1 mei 2020

Netjes op tijd geleverd en was erg goed!!

Marty
1 mei 2020

lekker en op tijd geleverd!!

Jan
29 april 2020

Op de afgegeven tijd bezorgd en smaakte prima!

Ramon
26 april 2020

Lekker eten. Alleen geen saus mee bezorgd. Maar daarna alsnog bezorgd.

Dionne
21 april 2020
Koers
15 april 2020

Was superrrr lekker!!

Tess
14 april 2020

Aan de late kant. Pokebowl was erg spicy terwijl ik geen spicy dingen heb gekozen. Is wel eens beter geweest!

Berna
10 april 2020

Heerlijk gegeten. Besteld om op te halen en stond al klaar. Echt een aanrader!

Kiki
10 april 2020

Het eten was heerlijk en precies op tijd bezorgd! Grote porties, meer dan genoeg. De bubble tea die onderweg was omgevallen, is heel netjes nog nabezorgd. Als ik de bezorger een tip mag geven: denk aan de 1,5 meter afstand houden!

Henk Jonkman
10 april 2020

Tweemaal een favoriet, spicy sisho salmon en weer lekker! Gewoon een kom vol groente, stukjes fruit en vis, voldoende als hoofdmaaltijd en vlot bezorgd. Voelt ook zoveel gezonder ;-)

Believe
7 april 2020

Verkeerd begrepen dus ook verkeerd besteld. De el pollo locco is fantastisch. 🤩Deze vond ik echt niet lekker. Dat mag op de site iets duidelijker Zodat dit soort misverstanden niet gebeuren. Verder altijd heerlijk en goed. Dus tot de volgende keer

S. Michelsen
4 april 2020

Helaas is er weer wat misgegaan met onze bestelling. De saus voor beide bowls was vergeten. Is nog netjes nageleverd maar toen waren wij in feite al uitgegeten. VAndaar lage beoordeling bezorging.

Bultman
31 maart 2020

Altijd heel tevreden, we bestellen best vaak, maar deze keer zat er geen avocado in. Sowieso zat er van alles wat minder in. We zouden daarover teruggebeld worden maar niks meer gehoord.

Carmen
30 maart 2020

Snelle service helemaal in deze tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
22 maart 2020

De Zalm Fiesta was weer geweldig lekker (en gezond). Mensen, dit moet je een keertje proeven! En de prijs is heel redelijk, want voor 9,95 krijg je er ook nog 's een blikje cola erbij. Ik zou er 2 dagen van kunnen eten. Daar kan de troep van de bekende fastfood ketens niet aan tippen! Tot gauw!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick
21 maart 2020

Pokebowl was fantastisch echter door een storing was de bestelling 2,5 uur later bezorgt.

Carolien
21 maart 2020

Het lijkt wel alsof er iets veranderd is..de kwaliteit is minder en er gaat van alles mis. Ik kreeg andere sushi dan ik besteld had en van een rol waar ik 8 stuks besteld (en betaald) had kreeg ik er maar 4. Ze zouden de overige 4 nog bezorgen, maar hebben dat niet meer gedaan. Dus veel te veel betaald. Ik bestelde voorheen regelmatig, maar dit was de laatste keer.

marisa
18 maart 2020

Super snelle levering. Smaakt altijd weer heerlijk..

Sander
14 maart 2020

Was snel bezorgd en was weer heerlijk zoals altijd . Vaste prik voor mij geworden !

Oscar
14 maart 2020

Bestel al een aantal jaar hier mijn Pokebowl en het is Super ! Ik werk zelf ook in de horeca en mij is duidelijk dat er altijd verse groenten en vlees word gebruikt . Sinds kort ook sushi op het menu en die ga ik ook snel proberen ..

Gokhan
7 maart 2020

Bezorger heeft te lang gezocht naar adres waardoor warme hapjes koud waren.

Sylvia
7 maart 2020
Rene
3 maart 2020

bestek weekelijks maar dit keer viel het erg tegen niet de kwaliteit die is altijd prima. vond er dit keer erg weinig in zitten en dat ben ik niet gewend van jullie. Ik hoop dat ik de volgende keer weer een goeie grote portie krijg.

Henk
3 maart 2020

Lekker fris, vers en verzadigend, zo'n pokebowl. Spicy is echt fijn pittig, groente genoeg om alle gezondheidseisen mee te halen. Gewoon goed eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
2 maart 2020

Heerlijke bowl en fijne mensen met prima service.

dave
27 februari 2020

heerlijke poke bowl altijd goede kwaliteit voor een nette prijs bezorgtijd tussen de 30 en 45 min

Dione
26 februari 2020

Altijd bestel ik de salmon fiesta, dit keer zat er veel minder in het bakje en zat er ook mais in terwijl dit niet bestelt is. Erg jammer, ik ben anders gewend

RL
20 februari 2020