Reviews from Pokebowl King Apeldoorn

Recent reviews

4.0
Nathalie
7 June 2024

Normaal is de pokebowl prima maar deze ronde was de rijst erg droog wat het geheel een beetje afdoet.

Anne Sellies
6 June 2024

Vriendelijke bezorger !

Sterre
4 June 2024
Ron
2 June 2024

De bowl smaakte weer heerlijk en werd snel bezorgd.

Jan De Baar
31 May 2024

Bezorger was zeer onvriendelijk terwijl ik hem fooi heb gegeven

Reaction from Pokebowl King

Beste Jan, Onze oprechte excuses voor de onvriendelijke behandeling door onze bezorger, ondanks de fooi die u gaf. Wij hebben direct actie ondernomen en de bezorger werkt niet langer bij ons. Wij waarderen uw begrip en hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Dank voor uw begrip en prettige avond. Met vriendelijke groet, Poke bowl king

Pauline H.
24 May 2024

Was weer heerlijk!! Op de gewenste tijd bezorgd en we werden verrast met een leuk cadeautje. Altijd leuk!!👍😁

Tinus
20 May 2024

Heerlijke pokebowl!

Jan
20 May 2024
Joke de Wolde
20 May 2024

Bezorger was een halfuur te laat en een van de bestelde pokebowls was niet wat we besteld hadden. Het beloofde appje met een kortingscode voor een volgende bestelling is niet gekomen. De andere bowl was wel naar wens.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jacqueline
14 May 2024

Ingelegde komkommer? Hierbij denk ik niet aan een gewone augurk. Dressing sesam niet lekker, leek saté saus

Sandra
7 May 2024

Heerlijke pokebowl gegeten. Vond wel dat een uur wachten wat lang was. Maar het was het wachten waard

Reaction from Pokebowl King

Beste Sandra, Het is geweldig om te horen dat u hebt genoten van uw pokebowl, maar het spijt me te horen dat het wachten wat lang duurde. Gelukkig was het de moeite waard! Hopelijk kunnen we de wachttijd de volgende keer verkorten, zodat u nog sneller van u maaltijd kunt genieten. Bedankt voor u feedback! Mvg Poké Bowl King

A.H.H. noordman
30 April 2024

Ik kreeg niet de ingredienten die ik besteld had. In plaats van courgette kreeg ik champignons. En champignons vind ik niet lekker.

Reaction from Pokebowl King

Beste Noordman, Dat is vervelend om te horen dat u niet de ingrediënten kreeg die u had besteld, vooral als het een ingrediënt betreft waar u niet van houdt. Onze excuses hiervoor. We waarderen u feedback en zullen ervoor zorgen dat we u bestelling nauwkeurig opvolgen in de toekomst. Als u nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten. We willen graag zorgen dat u volgende ervaring bij ons perfect is. Mvg Poké Bowl King

Lotte Kloet
29 April 2024

De bezorger kon mijn huis niet vinden, hij belde mij op en vroeg of ik niet even naar hem toe kon komen vertelt dat ik een baby thuis heb en dit dus niet kon. Na 20 minuten bellen kwam hij eindelijk aan fietsen maar was het eten inmiddels al koud

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Linda
28 April 2024

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bezorger. Jammer dat we maar 3 ipv 4 crispy garnalen hadden, maar dat mocht de pret niet drukken.

Iris
23 April 2024

Eten is lekker! En vriendelijke bezorging. 🤗

Guido
15 April 2024

De pokebowl is echt waanzinnig lekker, veel en mega vers! Complimenten voor dat, echter anderhalf uur wachten...best lang. Daarnaast saus en chopsticks vergeten.... De smaak maakte gelukkig een hoop goed, ter compensatie van de lange bezorgtijd, kreeg ik van de bezorger 1000maal excuses en een blikje drinken cadeau. 👍

Charlotte
7 April 2024

Om 18.30 een online bestelling gedaan voor 20.15 De bestelling is pas 21.10 bezorgd zonder een telefoontje dat jullie een uur later zouden zijn. Ik heb zelf vanaf 20.45 jullie meerdere malen geprobeerd te bellen en gaat naar voicemail Jullie zijn niet bereikbaar. Ondanks dat het eten goed was, bestel ik hier niet meer. Vanwege bovenstaande

Maxime
7 April 2024

Had om 18:30 een bestelling geplaatst voor 20:00. Eindstand kwam het pas een uur later… om 20:15 gebeld om te vragen waar de bestelling bleef, omdat het al een kwartier later was dan de verwachte tijd. Meneer aan de telefoon was super onduidelijk en vertelde dat het “druk” was en dat het over Max. 20 minuten bezorgd werd. Rond 20:45 nogmaals meerdere keren gebeld, werd weggedrukt en er werd niet opgenomen. Hele slechte service en bezorging en het eten viel ook tegen. De tent is helaas niet aan te raden..

Marthe
31 March 2024

Hele lekkere poke bowl! Alleen zat er geen saus bij. Hopelijk een volgende keer wel weer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

R
31 March 2024

Altijd tevreden als ik hier bestel! Ruime porties, goede prijs en natuurlijk erg lekker. Vriendelijk personeel en de zaak ziet er goed uit. Echt een aanrader!

Romijn
31 March 2024

goede service

Renee
27 March 2024

Mooi op tijd gebracht door een hele aardige bezorger

Aafke
21 March 2024

Tijdje niks meer besteld omdat het de vorige keer niet goed was. Nu waren de drie pomebowls weer goed gevuld en was het lekker. Bezorging was een kwartiertje eerder maar dat was prima. Enige min puntje was het feit dat ik green goddelijke wassabi dressing erbij had gevraagd en er kwam een bakje met gewone mayonaise... dat was jammer.

Anoniem
20 March 2024

Dikke saus, klonterige rijst, harde mango. Zalm smaakte goed en vers.

Rob Broekhuis
20 March 2024

Prima kwaliteit goed gevuld

Armin
9 March 2024

Goede prijs goede kwaliteit en een mooie bak vol

a.h.h. noordman
4 March 2024
Marieke ten Napel
27 February 2024

Bezorging opzich was niets mis mee. Wij hadden een crispy chicken bowl en een sriracha spicy tuna besteld. Echter 2x een crispy chicken bowl ontvangen. Smaak was prima, alleen was de verwachting anders

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bart
26 February 2024
Baten
16 February 2024

Als je betaald voor extra keuzes, dan zou het wel fijn zijn als dat er ook bij zit. Nu was het de gember die mistte. Ik geloof niet dat ik ooit alles wat ik besteld heb ook daadwerkelijk heb gekregen. Er ontbreekt altijd wat. Daarnaast heb ik het opgehaald en ik schrok van de werkomstandigheid. Snap wel dat de zalm op het randje van eetbaar was. Niet alle zalm, maar er zaten minder verse stukken bij. Durf niet te zeggen of ik nog een keer bestel.

Gea
11 February 2024

Wat een heerlijke verse producten! De rijst is ook heerlijk. Snelle reactie als je besteld en als er op het moment iets niet is, dan bellen ze op om een vervangend product uit te kiezen en dat is een goede service. De porties zijn ruim voldoende. Prettig dat je de saus apart kan kiezen, want dat doe ik er graag zelf op. Vriendelijke bediening.

Sander
4 February 2024

De combinatie van de pokebowls smaakte beide niet goed. Het smaakte gewoon gek. Beide zijn helaas in de prullenbak beland

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

MR
31 January 2024
Manon
20 January 2024

Super fijn dat ik contant mocht betalen. Dit zorgt ervoor dat ik vaker bij jullie van bestellen.

Marieke
19 January 2024

Snel klaar en altijd mega lekker! Ook een ruime keuze!

Kim
17 January 2024

Besteld om 18:10 en de geschatte bezorgtijd zou 19:10 zijn, maar werd om 19:08 gebeld of ik contant of met tikkie wilde betalen. Dat terwijl ik bij de bestelling al had aangegeven contant gepast te willen betalen, wat je verplicht bent in te vullen. Vervolgens werd er rond 19:40 pas bezorgd, waarop de bezorger me een fijne avond wenste, heb hem maar teruggeroepen om nog te betalen, maar vind dit nogal bijzondere service …. Ook waren beide saus bakjes niet goed dicht, wat resulteerde in met chilisaus doorweekte ebi fry en een plakkerige pokebowl van de soja. Ben vele malen beter gewend….

Marco
16 January 2024

Om 18 uur besteld om 20 uur bezorgd.Meerdere malen gebeld,eerst ging hij op voicemail.Daarna,na 1,5 uur wachten, de belofte dat het 10 minuten zou duren.Maar geen eten.Na 25 minuten kregen we te horen dat het al bezorgd was,dit bleven ze volhouden ookal gaven we aan dat we echt niets hadden gehad.En toen werd het ineens na 10 minuten bezorgd .Helaas kloptten de ingrediënten niet maar daar hebben we maar niet meer over gebeld want na 2 uur wachten waren we er wel klaar mee.

Karin
2 January 2024

Een levertijd van 3 uur is onacceptabel. Om 17:45 besteld met aflevering zo snel mogelijk. Vervolgens een bevestigingsmail met levertijd 20:05, wat 2 uur en 20 minuten wachten zou zijn. Gebeld dat dat te laat is voor ons, mede omdat ons zoontje van 4 dan al lang op bed zou moeten liggen. Aan de telefoon te horen gekregen dat het er dan uiterlijk om 19:30 zou zijn. Daar zijn we akkoord mee gegaan. Om 20:00 uur nog niets, dus weer gebeld. Toen kreeg ik te horen dat er nog 3 (!) bestellingen voor die van ons gemaakt moesten worden. Toen de bestelling maar geannuleerd en snel iets anders moeten regelen. Ik vind het vooral heel kwalijk dat niet direct de eerste keer aan de telefoon eerlijk is toegegeven dat het er niet voor 20:00 uur zou zijn, of zelfs nog veel later zou worden. Dan hadden we op dat moment al iets anders kunnen regelen. Nu hebben we voor niets met honger erg lang zitten wachten.

Lilian
2 January 2024

Bezorgen duurde lang..... was waarschijnlijk zeer druk!! Goed gevulde poke bowl, veel keuze in ingrediënten! En van zeer goede kwaliteit!

Odilia
24 December 2023

Het was heerlijk!

Pim
24 December 2023

Gisteravond weer heerlijk pokebowl gegeten. Met z’n vieren ieder zijn eigen pokebowl samengesteld en het was weer heerlijk. De bezorger was een kwartiertje later dan besteld, maar wat maakt een kwartier uit? Toch kwam er een sorry en een grote fles frisdrank! Had niet gehoeven, maar wordt wel zeer gewaardeerd! 😀 Ga door met deze heerlijke en smaakvolle maaltijden en service! 👍🏼

Angelique
11 December 2023

Was verrast over hoe goed de pokebowl gevuld was! Top! Bezorger was erg vriendelijk!

Kirsten
28 November 2023

Heerlijke poké bowl gegeten. Vers en smakelijk. Het bezorgen, ik vond 1 uur bezorgtijd best lang voor een dinsdag

Kamila Wojcik
23 November 2023

Smaakt altijd goed en snelle bezorging!

Valesca
11 November 2023

Wij hadden bewust 18:00 uur bezorgtijd gekozen. Echter kwam de bestelling al om 17:15..

Kamila Wojcik
10 November 2023

Voor de tweede keer besteld hier. Snelle service en lekker zoals de vorige keer!

Maartje
3 November 2023

De vorige review was wat minder positief maar gelukkig is dat met de laatste bestelling weer goed gemaakt. De ingelegde komkommers en daikon waren weer erg lekker, het was weer zoals we verwacht hadden!

Yvette
1 November 2023

Ben er helaas de hele nacht ziek van geweest

Sd
24 October 2023

Prima.

M.
8 October 2023

Wij hebben hier eerder pokebowls besteld en hier waren we altijd erg tevreden over. Vooral de Daikon en de ingelegde komkommer waren altijd erg lekker! Helaas was dit nu niet het geval. De ingelegde komkommer heb ik niet gekregen. In plaats daarvan zat er (zonder na te vragen of dit oké was) behoorlijk zure augurk in, dat is toch echt heel wat anders! Helaas was de rest van de ingrediënten ook niet zo goed als gewend. Er zat erg weinig smaak aan, en wat je proefde was vooral wat muffig, gewoon niet lekker vers. De ebi tempura was ook niet knapperig en behoorlijk vet. Ook de pokebowl van mijn vriend smaakte niet lekker vers, de tonijn was vrij smakeloos. Het was echt een teleurstelling gisteren!

Reaction from Pokebowl King

Allereerst willen we u nogmaals bedanken voor het delen van uw eerlijke feedback met ons. We hechten veel waarde aan uw tevredenheid en willen graag ons oprechte spijt tonen voor uw recente ervaring. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat een dergelijke ervaring zich niet herhaalt, niet alleen voor u, maar ook voor onze andere gewaardeerde klanten.

Anuradha
1 October 2023

Ik kreeg de eten iets later dan gepland was maar ik kreeg wel gratis cola omdat het zo lang duurde dat is wel een toppunt bedankt

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Relinde
25 September 2023

Blijft lekker, maar beetje jammer dat ik wel betaald heb voor 3x chopsticks en cherrytomaatjes maar niet heb ontvangen.

Samantha Grande
18 September 2023

-15 min later bezorgen, laat op de avond, dan verwachte bezorgtijd is wat aan de lange kant. -1 extra ebi tempura is een beetje sneu als je dit als extra bestelt. Smaak was verder prima :)

R&B
17 September 2023

Tijd tussen bestellen en bezorging was erg lang. Maar eten was erg lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Angie
6 September 2023

Zou fijn zijn als alle gevraagde en betaalde ingrediënten erin zouden zitten. Dit is al de 2de x dat het niet compleet is. Verder is het qua smaak wel allemaal heerlijk.

John
2 September 2023

De sla was verlept en bijna rot. Helaas geen edamame bonen meer en het geheel steeds minder vers. Hebben al jaren bij jullie gekocht maar het is in de afgelopen 1-2 jaren sterk in kwaliteit afgenomen.

R
28 August 2023

Verkeerde tub ijs geleverd en garnalen waren koud en zacht….. Bezorger was vriendelijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Monique
20 August 2023

Tja, het smaakt altijd wel. Maar als je voor 37 € aan pokebowl zelf samen stelt, dan verwacht je toch wel dat alle producten erin zitten. Het valt op dat dat niet het geval is en gister was niet voor de eerste keer dat er ingrediënten missen waar je toch voor betaald hebt. Kennelijk zijn wasabi nootjes en gember lastig te vinden. Mais daarentegen was er in overvloed. Had alleen geen maisschotel besteld.

antien
15 August 2023

heerlijke poke bowls, snelle service en vriendelijk personeel

Clau
15 August 2023

Voor de vis soorten moet nu €1,50 tot €2,50 extra betaald worden. Dit was eerder niet zo. Ze waren voor de topping de crunchy tempura vergeten toe te voegen bij beide bowls en ipv massago, kruiden gedaan. We waren eerder altijd super tevreden maar dit is jammer. De kwaliteit en smaak is nog steeds prima! Bezorging is altijd goed.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ageeth
13 August 2023

Wij hadden een zalmbowl en een zelf samengestelde tofubowl. Superlekker. Bestelling kwam veel eerder dan aangegeven. We bestellen hier graag nog een keer.

Mandy
8 August 2023

Lekkerste poke bowl! Jammer dat je geen tonijn meer kunt kiezen als 'poke'. Er zat, opnieuw, geen saus bij, die los bijgeleverd zou worden. Heb ik al eens eerder aangegeven.

Seline
5 August 2023

De poke bowls zijn heerlijk! Helaas is de bezorgtijd erg lang bijna 2 uur moeten wachten. De bezorger was vriendelijk!

JH
4 August 2023

Snel vers superlekker!

JV
2 August 2023

Miste wasabi mayonaise Duurde 2 hr voor bestelling er was

Melissa
23 July 2023

Super aardig personeel, hele lekkere poke bowls!

Frank
21 July 2023

We hadden allebei een pokebowl met nacho’s besteld. Helaas kregen we allebei een pokebowl met rijst. Dat is wel erg slordig. We hadden haast dus konden niet bellen om een nieuwe te bestellen. Hoewel de bestelling niet juist was is het eten wel goed. En de bezorging was snel.

Kloos
12 July 2023

Normaal vind ik een poke bowl erg lekker. Dit keer was hij echt niet lekker. Ik heb alleen de kip gegeten en de rest weg moeten gooien. De lekkere saus die er normaal op zit was ver te zoeken. Niet voor herhaling vatbaar...jammer.

noa
5 July 2023

veelste laat

Monique
25 June 2023

Het maakt niet zoveel uit wat je besteld, het is lekker maar zelden wat je besteld hebt. Vandaag waren de edamame boontjes in de aanbieding, de spicy zalm vertrokken, de extra wasabi nuts wel 7, de dure extra tonijn erdoor heen gezwommen, de furikake op denk ik. Maar hee, het smaakt altijd wel. Dat is dan wel weer een pluspunt. Was kennelijk ook druk, want het duurde wel even voor het gebracht werd.

Post
24 June 2023

Ik bestel al jaren hier naar volle tevredenheid maar de laatste tijd merk ik dat de kwaliteit achteruit gaat. De geflambeerde zalm kan ik niet meer bestellen, de porties worden steeds kleiner, de bestelde crunchy tempura seaweed zat er niet bij en de bezorgtijd wordt ook alleen maar langer. Ik hoop dat jullie weer teruggaan naar de oude vertrouwde kwaliteit, die was top!

Pauline
23 June 2023

Bestelling een half uur later dan aangegeven bezorgd. Pokebowl was lekker, maar helaas niet compleet. Wij hadden oa crunchy seeweed en geroosterde amandelen als topping besteld, maar dat zijn ze vergeten erop te doen. Jammer als je dat besteld en ervoor betaald!

E
19 June 2023

Nooit zullen we hier meer bestellen!! Wat een slechte omgang van de manager, bel je met klacht en wat krijg je een manager die ophangt en alleen korting op volgende bestelling. Van half 7 tot kwart voor 22 tot er een oplossing werd bedacht. Ze zeiden een half uur en ook dat duurde bijna een uur. Nogmaals bagger en de oplossing matig.... NOOIT MEER!!

Annemarie
6 June 2023
Anoniem
5 June 2023

Ik bestel al jaren hier maar de kwaliteit is niet meer wat het was. Heel jammer. Er werden nog wel garnalen Na gebracht als compensatie, maar voor mij hier geen pokebowl meer.

Kiki
5 June 2023

Jammer dat onze bestelling niet kon komen. De crispy checken was op. 45 minuten na bestelling werd hier pas over gebeld. We hebben niet id spits besteld maar rond 19.00 Uur pas. Dit is de 2e keer dat ik hier bestel, 1e keer was bezorging ook verkeerd en te laat, dacht geef het nog een kans. Eigenaar heeft het wel netjes opgelost door korting aan te bieden en geld wordt zsm terug gestort, maar dat is dan al te laat. Ik bestel hier niet meer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maxime
26 May 2023

Waardeloos. De vorige keer dat we hier bestelde waren allerlei ingrediënten op. Nu was de kip niet leverbaar en moeten we 48 uur wachten totdat ik mn geld terug krijg. Wij bestellen hier niet meer.

Carmen
22 May 2023

Heerlijk gegeten alleen jammer dat de saus die ik wel had besteld er niet bij zat.

Noëlle Pruimers
20 May 2023

ik bestel altijd hier m’n pokebowls en het is echt mijn favoriet, vandaag waren ze de saus vergeten en zijn ze die nog komen brengen met wat extra’s erbij, ik raad het aan iedereen aan echt goede service ook:)

Saskia
19 May 2023

Ik vroeg om extra zalm niet gekregen en had meer maïs dan wat anders beetje jammer zo ben ik het niet gewend van jullie

Monique
14 May 2023

Bezorging was snel en altijd vriendelijk. Eten was niet helemaal wat we besteld hadden. Sojasaus besteld en een trio van andere sauzen gekregen. Ook waren niet alle ingrediënten voorradig waar netjes over werd gebeld. Gelukkig was het wel lekker als altijd.

Miranda Bouwmeester
8 May 2023

De vorige bestellingen waren altijd goed en naar verwachting. Nu met mijn moeder erbij de crispy zalm bowl besteld. 3 kleine stukjes hard gebakken zalm, veel ui en een half tomaatje. In vergelijk met jullie crispy chicken en de reguliere zalm is deze bowl echt die 2 euro extra, in mijn ogen, niet waard. Handiger dit maar te delen leek me. Vond het oprecht jammer.

Danielle
7 May 2023

We hadden 5 pokebowls en het was heerlijk!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie Kooiman
1 May 2023
Jochum
28 April 2023

Hartstikke lekker, alleen jammer dat er twee keer de dressing (een van de drie had saus er over, zat er over, twee hadden saus apart) er niet bij zat en de bijbestelde eetstokjes ontbraken. Bezorging gewoon goed: op tijd en vriendelijk.

Mieke wener
26 April 2023

Als je na je bestelling een telefoontje krijgt dat ze geen edamame hebben begrijp ik niet dat je überhaupt nog Pokebowl verkoopt het is nl 1 van de belangrijkste ingrediënten. Geen bestelling meer bij jullie.

Tahani
25 March 2023

Het was weer heerlijk!!

Melissa
23 March 2023

Goede kwaliteit verse producten en goede hoeveelheid

Valesca
20 March 2023

24 uur later nog steeds erg last van mijn buik na het eten van de pokebowl. Of een product was niet meer goed of er is niet hygiënisch gewerkt..

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anoniem
5 March 2023
Aafke
26 February 2023
Maartje
24 February 2023

Pokebowl met sla betekent drie uitgedroogde hompjes sla onder soyabonen en een heeeeeeeeel klein beetje tonijn en keiharde avocado. Als je daar over gaat bellen, krijg je een nieuwe avocado aangeboden. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Wel de laatste keer dat wij hier besteld hebben.

T Farhan
23 February 2023

Super!

Anoniem
17 February 2023

Veel te weinig avocado en zalm.. zat vol met komkommer en sojabonen!

Veronique
12 February 2023

Eerste keer dat de poke a bowl niet goed is bevallen. De 2 toppings die ik had aangegeven zaten er niet op (2x uitjes) Poke a bowl zag er rommelig uit, alles zat door elkaar. Poke bowl was erg koud. Heb het altijd goed ervaren deze keer viel het mij tegen. jammer.....

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lonneke Tomassen
6 February 2023

Helaas was de bestelling gisteren, in vergelijking met voorgaande bestellingen, teleurstellend. De crunchy salmon smaakte verbrand en was erg droog. De verkeerde saus (extra) was geleverd en de wortel was (voor mij) te grof gesneden. Ook was de bezorgtijd ruim 20 minuten later dan jullie zelf gepland hadden. Hopelijk zal een volgende bestelling wel naar behoren zijn.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dimel
2 February 2023
Anoniem
29 January 2023
Simon
29 January 2023

Supersnelle bezorging, heerlijk en genoeg eten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bianca Willems
27 January 2023

Helaas waten de loempia’s helemaal koud omdat de bezorger eerst nog naar een ander adres moest aan de andere kant van Apeldoorn. Heel jammer