Beoordelingen van Pokebowl King Apeldoorn

Recente recensies van Pokebowl King Apeldoorn

5 sterren na 138 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Half uur te laat en matig contact gehad

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb weer superlekker gegeten! Ruim voldoende voor een maaltijd. En gratis drankje. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was de 2de keer dat ik bestelde en wederom voor de 2de keer bijna 2 uur moeten wachten. Wilde het toch een kans geven maar helaas. Jammer dat ik weer zo lang moest wachten, zelf nadat ik een mail kreeg bestelling onderweg duurde het bijna 3 kwartier.

Reactie van Pokebowl King:Ik heb met je gesproken, je bestelling ging op tijd, maar er is een probleem met de bezorger ... vandaag 5 bestellingen met hetzelfde probleem, het spijt ons dat ,,

, 27-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er zaten rotte sla blaadjes in de poke bowl. De smaak was verder goed, maar dit was wel een teleurstelling!

, 27-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal heel erg tevreden maar deze keer hebben we de pokebowl weggegooid. De kip was anders dan normaal en de saus waren jullie vergeten, jammer.

, 10-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging binnen half uur. Iets teveel tofu, verder super lekker!

, 09-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging ging prima en snel. Ik vond de smaak van de bowl met kip wat tegenvallen.

, 01-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer top, zoals altijd!

, 27-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling werd op tijd geleverd. Al vaker besteld bij pokebowlking, maar deze keer viel de pokebowl wat tegen. Weinig rijst in vergelijking met de toppings. Tempura garnaal leek nog niet helemaal gaar en in de avocado zaten allemaal draden en was nog niet rijp.

, 26-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker! Ik had ingevuld dat ik het eten om 18:00 wilde hebben en om klokslag 18:00 stond de bezorger voor de deur, top service!

, 17-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal geen problemen bij Poke Bowl King. Enige minpunt is dat de bezorging een uur duurt. Deze keer kregen we de bezorging na dik anderhalf uur. In het tasje waren twee van de vier bakken open gegaan en lag de gehele inhoud los in de tas. De twee andere bakken waren ook open. De bezorger pakte het op met de winkel en meteen ook zelf gebeld. Vervolgens weer bijna 40min moeten wachten op de nieuwe bestelling. Geen eetstokjes in het tasje en er miste een blikje drinken. Enige vergoeding die we kregen waren 6 mini loempia’s. Geen korting, geen geld terug, hele slechte service deze keer.

, 10-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel hier graag mijn eten, vriendelijk personeel, altijd snelle levering, verse producten en een goed gevulde poke bowl.

, 09-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker!

, 06-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Al een paar keer pokebowl besteld in de afgelopen maanden. Altijd zelf afgehaald en altijd prima voor elkaar. Ruim voldoende en lekker veel zalm. Vriendelijk personeel. Fijn dat jullie altijd met plastic handschoenen aan werken.

, 03-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pokebowls een dikke tien! Maar waar was het gratis drankje? Volgende keer beter maar

Reactie van Pokebowl King:We zijn erg blij om u te beoordelen. Ja, we hebben een gratis drankje .. maar dit moet specifiek zijn om te bestellen. We hebben uw bestellen beoordeeld ... We hebben geconstateerd dat u dit niet hebt opgegeven. We hopen dat je volgende keer het drankje kiest dat je wilt.

, 02-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op zich prima, maar wij hadden 2x sushi rijst met sla mix besteld maar kregen alleen sushi rijst.

Reactie van Pokebowl King:Excuses voor deze onbedoelde fout ... Uw feedback wordt verwerkt ..

, 29-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Steeds weer heerlijk en super vers!

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten! Optijd bezorgt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik kreeg voor de 2e keer een verkeerd pokebowl die ik niet besteld had.! Ik heb gebeld om de goede poke bowl alsnog te leveren, kreeg ik alleen een klein bakje met andere topping.., wat een slechte manier om dit op te lossen! Uiteindelijk wel de goede pokebowl gekregen, moest de andere weer inleveren en niets extras ofzo gekregen ter compensatie voor het ongemak, ook geen excuus! Ronduit slechte service dit, erg jammer!!

, 19-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom missen er elementen. Dressing klopte niet, erg veel rijst in verhouding. Bezorging drie kwartier te vroege. ,uiteindelijk wel op d aangegeven tijd gebracht. Jammer, toen jullie net gestart waren was het echt top, nu bestel ik niet meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smakelijk zoals altijd. Foutje met levering maar super opgelost.

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden de veggielicious en die is zoooooo lekker! En vegan!

, 31-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke bowl en precies op tijd bezorgd

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Als je iets later dan de besproken tijd afhaalt, staat de pokebowl buiten de koeling. De pokebowl en de cola waren lauw, zéér gevaarlijk met dit weer ivm bacterieen. Ook bestelde ik extra terriyaki saus, maar zat er nauwelijks terriyaki op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dag, De pokebowl is altijd lekker alleen hadden we nu niet de pokebowl gekregen die besteld was.., we hadden spicy zalm besteld maar er zat sesam saus gekregen, dat was jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Waardeloos! Twee poke bowls besteld waarvan er één niet klopte met wat ik besteld had. Ik had ze terug gebeld en er werd verteld dat er zo snel mogelijk een nieuwe bezorgd werd. Goede service zou je denken.. binnen een minuut werd ik terug gebeld door iemand anders. Hij was erg geïrriteerd en zei dat het mijn schuld was dat ik het niet goed besteld had. Hij liet mij niet eens uitpraten en hij werd steeds bozer. Wat klant onvriendelijk! Mijn nieuwe poke bowl kreeg ik niet aangezien het ‘mijn schuld’ was. Enige redelijkheid was ver te zoeken. Ik weet wel dat ik hier nooit meer bestel!! Wat een slechte service!

, 28-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De inhoud van de twee pokebowls waren door elkaar gehaald en helaas ontbrak de terriyake saus bij beide bolws

, 27-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was op tijd en ontzettend lekker! Wat een fantastische smaakcombinatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

, 25-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top weer!

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was helaas niet compleet, miste paar ingrediënten die ik gekozen had. Helaas zat mijn gratis cola er ook niet bij.

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de tweede keer pokebowl besteld. Was opnieuw lekker. Helaas was door extreme drukte de kip op en daar werd keurig over gebeld. Omdat hier één persoon niet van rauwe vis houdt is er gekozen voor de gestoomde/gebakken zalm. Smaakte goed maar hij had liever de kip gehad. Toch weer lekker gegeten

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk. Smaak explosie. Mijn moeder getrakteerd op een op sla basis ook heerlijk. We gaan dit vaker doen.

, 23-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Eten was lekker, alleen verkeerde saus erop gedaan en ipv. Japanse omelet kregen we ananas.. hoop de volgende keer wel het juiste te krijgen.

, 22-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Pokebowls werden op de zijkant in de tas gedaan waardoor één pokebowl was open gegaan en de hele tas eronder zat. Beetje jammer.. van wat er nog in zat smaakte gelukkig goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel vriendelijk geholpen met de vraag of de veggielicious met sesame sausje vegan was. En dat was het!

, 19-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hier hoef je niet lang over na te denken, gewoon onmiddellijk bestellen! Heel erg lekker, vers en ook nog vlot geleverd. Kortom; een enorme thuisbezorgd aanrader in Apeldoorn!

, 15-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect!

, 15-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het werd snel geleverd, sneller dan verwacht. Smaakte goed en vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Was super lekker maar als ik een gewenste afhaaltijd kies is het vreemd als deze direct wordt aangepast, laat mij dan niet kiezen welke tijd mij past.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-07-2019

Kwaliteit:

Rating

snelle service en lekker eten !

, 09-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

- Eten was prima, kleine snacks echter koud - Bezorging was te laat (anderhalf uur) en bovendien waren 2 van de 4 Bowls niet aanwezig.

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten. We waren met vier personen en allemaal erg enthousiast. Flinke porties. Zeker voor herhaling vatbaar

, 04-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet wat ik gewend ben! Koude loempia’s, poke bowls niet compleet naar bestelling en cola ipv cola light geleverd. Jammer dat het achteruit lijkt te gaan...

, 28-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Eten op tijd klaar voor afhalen, meer dan voldoende en erg lekker 😌

, 26-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer genoeg zijn de pokebowls niet meer zo gevuld als in het begin.

, 26-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super super super lekker eten, maar helaas wel lange wachttijd, maar voor mij dubbel en dwars waard

, 26-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

super lekkere pokabowl echt top bestelling liet alleen 1 1/2 uur op zich wachten. En misschien betere omschrijving dressing want heb geen idee wat wat is.

, 25-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ok, laten we eerlijk wezen. Hun pokebowls zijn fenomenaal. Op weekenddagen ga je al rekening houden met bezorging wat lang duurt. Ik had vanmiddag een voorbestelling gedaan (half 3) voor 18:00 in de avond. Dan alsnog 18:45 komen (en gratis 7up vergeten) is wel een kleine domper. Eten was wederom fantastisch

, 25-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Wij hadden 2 medium pokebowls besteld, 1 klopte helaas niet helemaal doordat er champignons bij waren gedaan ondanks dat maar besteld was bij 1 van de twee bowls. Maar verder was het heerlijk eten!

, 24-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was uitstekend maar de medium bowl was kleiner dan voorheen. Er zat minder sushi rijst en ingrediënten in. Dat was dit keer een minpunt. Heb ongeveer al 20x besteld dus het viel op. Bezorging half uur later dan aangeven maar dat was voor het eerst. Misschien door de warmte?

, 24-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen hier vaker een Poké bowl en het is nog nooit tegen gevallen. Ik proef en zie altijd verse ingrediënten en het smaakt heerlijk. Aanrader.

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Stond klaar toen we aankwamen! Eten was echt heel erg lekker en goed personeel. Zeker nog een keer daar eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goedemorgen wij bestellen wekelijks pokebowl. Alleen dit keer hadden wij pikante zalm i.p.v. de gewone zalm De gewone zalm stond gek genoeg niet in het lijstje. Deze zalm vonden we veel minder lekker. Verder altijd heerijk!

, 12-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle en correcte levering. Een heerlijke en goed gevulde pokebowl!!

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hadden eigenlijk warme hap verwacht. Dit valt dus tegen. Wat wij hadden vinden wij meer een lunch.

, 09-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was ruim op tijd. Super fijn! Ik had een bestelling geplaatst waarbij de pokebowl gevuld zou zijn met sla,echter zat er toch rijst in. Verder was het weer top en heel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super verse en lekkere poke bowl’s! Lekker veel vis en grote porties! Perfecte maaltijd.

, 07-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en de bestelling is altijd op tijd .

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

De vorige 3 keer erg tevreden geweest met mijn bestellingen, maar deze keer best teleurgesteld. Erg lang moeten wachten op het eten (20 minuten na aangevraagde ophaaltijd). Zaak was erg chaotisch en dit was ook in de maaltijd terug te merken (scheve verhoudingen). Het was nog wel smakelijk, maar niet de gehele positieve die ik gewend ben!

, 04-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere, goed gevulde pokebowl. Vriendelijke medewerkers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al meerdere keren besteld bij Pokebowl King en het blijft telkens zeer lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk weer! Bezorging op tijd.

, 23-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekker eten, altijd op tijd klaar en aardige mensen!

, 23-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker. Grote porties. Een aanrader 👍🏽

, 22-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Errrrrrrg lekker

, 21-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bestelling via de website geplaatst met afhaaltijd erbij. Bestelling was mooi op tijd klaar. Super lekkere en verse ingrediënten. Wij hadden de large Salmon Fiesta. Deze was zeer goed gevuld en super kwaliteit. Vriendelijk personeel.

, 20-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top eten en snelle bezorging, zelfs een kwartier voor de aangegeven tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van het eten, geweldig!! Heb alleen helaas niet helemaal gekregen wat ik had bestelt en er miste wat. Dit kwam waarschijnlijk door de drukte want ook de levering was een uur later dan aangegeven. Volgende keer ga ik het maar halen, want het smaakt zeer goed!

, 07-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pokebowls, goed gevuld ook. Bezorging exact optijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Was super lekker en ook meer dan genoeg!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ben een vaste klant van jullie en normaliter heel tevreden, maar gister was m'n bestelling niet goed. Had om 18:20 besteld en kreeg de bevestiging dat het er om 19:20 zou zijn. Om 19:10 kreeg ik een mail dat de bezorger onderweg was en uiteindelijk om 20.15 m'n eten gehad. De loempia's, die ik besteld had om aan de minimale orderwaarde te komen, waren koud. De pokebowl zelf was wel goed, maar ik had ook wel erg trek gekregen. Ik ga er vanuit dat het de volgende beter zal lopen.

, 04-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit van de producten. Tuna best spicy. De rijst was een beetje smaakloos (hou van rijstazijn). En misschien is het een idee om stokjes en servetten toe te voegen om het gemak compleet te maken?

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed gevulde pokebowl en goed van smaak. Aanrader!

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Top zaak. Moest helaas vanwege de hectiek wat langer wachten op mijn bestelling. Dit hebben ze vroeg tijdig gemeld en mij met een kleine extratke gecompenseerd. Eindstand, super lekker en vers eten!

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Begin van de dag een bestelling geplaatst voor 18.15 bezorgen. Om 18.20 nog geen mail gehad met de mededeling dat de bezorger onderweg was, gebeld en toen werd er gezegd ja sorry, ik zou u net bellen, het is heel druk. Om 19.00 werd het pas gebracht. Eten was wederom van uitstekende kwaliteit maar bezorging waardeloos.

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Grote bestelling geplaatst, netjes op tijd en ik werd keurig gebeld dat een bepaald ingrediënt niet op voorraad was en wat ik hiervoor in de plaats wou.

, 22-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer snel geleverd, het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al de vierde keer dat ik hier heb besteld, heerlijk vers en smaakvol. Ze hadden alleen de frisdrank vergeten, even gebeld en later brachten ze 2 blikjes in plaats van 1. Super opgelost!!

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers en gevarieerd! Een aanrader!

, 12-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd super lekker en super vers. Een echte aanrader! Zeer tevreden!

, 10-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk. De salade zelf samengesteld. Top!!

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer een lekkere poke bowl

, 04-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel gezorgd. Gezond, vers en voldoende eten. Jammer dat de tofu gefrituurd wordt. Zeker voor herhaling vatbaar!

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere poke bowls en goede service!

, 27-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pokebowl's zijn gemaakt door een King! Zalig!!

, 26-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de tweede keer besteld en wederom erg tevreden. De versheid, de hoeveelheid en de verdeling van rijst en de rest. Top! Dikke aanrader!

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk, vers eten en geweldige service! :)

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten van Pokebowl King is altijd een succes voor ons. Het is even wennen een koude maaltijd maar door de pittige sausjes e.d. went het snel en smaakt het al snel naar meer. Eten smaakt altijd vers en bezorging altijd netjes en snel. Aanrader wat ons betreft!

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heeeeerlijk!

, 22-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat een absolute verassing was dit, de large poke bowl was ook echt large, de bestelling was stipt op tijd en alles maar dan ook echt alles was kakelvers. Ik ga hier echt vaker bestellen!!

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse pokebowl. Een echte aanrader!

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-03-2019

Kwaliteit:

Rating

- vers - goed gevuld - lekker van smaak

, 20-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was echt heerlijk, verse ingrediënten en de avocado en mango waren ook goed rijp. Daarnaast waren de verschillende dingen in ruime hoeveelheden aanwezig, waaronder ook echt veel vis. Was echt genieten. Wel even opletten, de champignons zijn rauw =)

, 19-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Inmiddels zo’n 10x besteld, de bowls zijn altijd vers, goed gevuld en overheerlijk!

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke salmon fiesta gegeten. Goed gevuld en lekker fris. Top. Afgehaal, zullen we vaker doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top weer!!

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruime keus. Het waa heerlijk. Wij hadden large en die is ook echt large. We gaan zeker vaker bestellen.

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al een paar keer besteld en elke keer heel erg lekker. Vlotte en foutloze aflevering. Echt blij dat jullie nu ook in Apeldoorn zitten. Ik ben fan!

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben erg te spreken over de kwaliteit en smaak van de poke bowls. De bestelling kwam iets later maar werd daar netjes over gebeld. En zo hoort het! Ik heb hier al drie keer eten besteld en zeker nog vaker!!

, 12-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekker en goed gevuld!

, 06-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben fan!! Vierde keer dat ik heb besteld en ben zeker van plan het vaker te doen.

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk! We hebben nu al een keer of vijf besteld bij Poke Bowl Kkng in Apeldoorn en ben iedere keer weer erg enthousiast over de kwaliteit & de kwantiteit. Bedankt weer.

, 17-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas voor de 2e keer een verkeerde pokebowl geleverd. Dit keer toch maar even gebeld.. ruim 10min bezig geweest om de zaak te bereiken. Deze meneer vertelde mij dat er iets mis is gegaan hij had net iemand gesproken die mijn pokebowl zou hebben ontvangen. Intern zou er even overlegd worden, ik zou terug gebeld worden. 35 min nog niet teruggebeld.. met als antwoord ..”ja we hebben het druk.. maar u mag deze wel opeten”.. tot een oplossing kwam het niet deze jonge man wist niet hoe het opgelost moest worden maar mijn bon zou op de koelkast gehangen worden. Helaas ook vandaag een dag later niks meer vernomen. Heel erg jammer want met het eten zelf is niks mis.. volgende keer betaal ik iniedergeval niet meer vooraf en controleer ik mijn pokebowl bij de voordeur.

, 17-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 uur te vroeg. En bij 1 bestelling was de avocado niet toegevoegd. De kwaliteit van het eten was uitmuntend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Absoluut een aanrader! Heerlijke poke bowl met een zeer goede verhouding rijst/ingrediënten.. Blij dat ze nu ook in Apeldoorn zitten en ga zéker weer bij hen bestellen.

, 14-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de derde keer besteld, Erg lekker maar laatste keer (laatste bestelnummer!) zat er een verkeerde dressing op de bowl. Deze was smakelijk maar had wel graag de sesamdressing gehad willen hebben. Inhoud genoeg en zeer vers!

, 10-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima en smaakvol. Bezorging exact op tijd als vermeld in de app.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was ontzettend lekker! Alleen waren de sauzen verwisseld.. hierdoor hadden we de toppings van elkaar die we niet allemaal even lekker vonden.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke zalm, en genoeg! Hele schappelijke prijs en keurig op tijd bezorgd. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten alleen jammer dat er 1 bak open was .. de helft was er uit gevallen

, 30-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke bowls! Bezorging ook netjes en binnen prima tijdsbestek. Enige tip: optie om de saus apart erbij te doen. Ik had in de opmerking gevraagd saus apart te doen, maar helaas niet gedaan.

, 27-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een half uur na bestelling stond de vriendelijke bezorger voor de deur met fantastisch lekker eten:) Aanrader!

, 24-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten voor redelijke prijs. Online bestellen gaat nog niet helemaal goed, word vervolgens wel netjes en snel opgelost.

, 21-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en vers.. beetje jammer dat ik 3 keer als extra gember had toegevoegd en zat helemaal geen gember bij...vind ik zo lekker erbij....verder heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker ! Ik bestelde alleen een bowl met sla melange maar kreeg met rijst helaas ?

, 17-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere poke bowl..! Groot, en super lekkere ingredienten... Dit smaakt naar meer! :-)

, 13-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg goed en de hoeveelheid ook. De bezorging was met 1:20 erg laat. Bleek door een storing te komen dus hopelijk de volgende keer beter. Het eten maakte alles weer goed.

, 12-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk. Jullie zijn niet zuinig met de ingrediënten! Bezorging was ook top, het was er binnen 30 minuten.

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De grote pokebowls waren ook echt groot, met een goede verhouding tussen rijst/slamix en overige ingrediënten. Het was erg vers en heeft ons heerlijk gesmaakt (we hadden el pollo loco en eentje met tonijn). Erg leuk dat we zo’n goede tent erbij hebben gekregen in Apeldoorn en een stuk gezonder dan veel ander afhaaleten. We hadden van tevoren besteld en het eten werd stipt op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker!

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Eten was heerlijk! Goed gevuld en heerlijk vers. Zeker voor herhaling vatbaar!